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portada Assemblage: The art and Science of Brand Transformation (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 15.2 x 2.5 cm
Peso
0.54 kg.
ISBN13
9781646871254

Assemblage: The art and Science of Brand Transformation (en Inglés)

Emmanuel Probst (Autor) · Ideapress Publishing · Tapa Dura

Assemblage: The art and Science of Brand Transformation (en Inglés) - Probst, Emmanuel

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Assemblage: The art and Science of Brand Transformation (en Inglés)"

"Probst's combination of agile writing and insightful observations makes most other books on modern branding look both overly circumspect and woefully incomplete ... A fascinating--and surprisingly fun--wide-angle look at advertising." -- Kirkus Reviews (starred review)Brandscan no longer force-feed us a plethora of products we don't need. To succeed, brands must transform us and the world we live in. Assemblageguides you through the art and science of creating transformative brands bycombining personal, social, and cultural components. Assemblage willshow you Whyperception is the truth and how to shape people's perceptions Whywe relate to antiheroes, villains, and saviors Howbrands can reassure consumers about their past, present, and future Howto leverage data and insights to deliver a personalized, human-centric consumer experience Howbrands can make a positive impact on people, society, and the economy Assemblage issupported by in-depth research in consumer psychology, extensive consumerinsights, interviews with industry-leading marketers, and case studies oftransformative brands, big and small.

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