Buscadays. Hasta 40% dcto en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Second Language Learning in Early School Years (Oxford Applied Linguistics) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
208
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780194348850

Second Language Learning in Early School Years (Oxford Applied Linguistics) (en Inglés)

Victoria A. Murphy (Autor) · Oxford University Press · Tapa Blanda

Second Language Learning in Early School Years (Oxford Applied Linguistics) (en Inglés) - Victoria A. Murphy

Libro Físico

$ 90.282

$ 150.471

Ahorras: $ 60.188

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 20 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Second Language Learning in Early School Years (Oxford Applied Linguistics) (en Inglés)"

At a time when children around the world are increasingly required to learn a second language in the primary classroom, Second Language Learning in the Early School Years: Trends and Contexts provides a much-needed overview of current themes and research on child second language learning. This book provides a detailed exploration of L2 language learning in the early years, examining past and present research evidence on bilingualism, second language, and foreign language learning in childhood, and providing a broad overview of research findings across a range of different contexts. The discussion focuses on learning contexts that intersect with educational provision in the early school years and a comparison of L2 outcomes across those contexts.Murphy discusses current trends towards a younger starting age for foreign language learning. She evaluates to what extent 'younger is better' in L2 learning in the early school years, and what other variables may contribute to successful child L2 outcomes. Reviewing the research, Second Language Learning in the Early School Years: Trends and Contexts argues that young children can learn multiple languages without adverse effect on their overall language development in any of their languages.This book is part of the Oxford Applied Linguistics Series, a series of titles providing thorough yet accessible coverage of controversial topics related to language use. The goal of the series is to influence the quality of language education through publishing and disseminating relevant scholarship and research.Additional material is available on the website: www.oup.com/elt/teacher/sllearly

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes