HOT WEEK - Seguimos! Hasta 30% en importados + Envio gratis en compras mayores a $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Samsung 3.0: Talent, Technology and Timing (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
228
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.3 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN13
9781886291027

Samsung 3.0: Talent, Technology and Timing (en Inglés)

Edward C. Valdez (Autor) · Eun y. Kim Ph. D. (Autor) · CEO International · Tapa Blanda

Samsung 3.0: Talent, Technology and Timing (en Inglés) - Valdez, Edward C. ; Kim Ph. D., Eun y.

Libro Físico

$ 40.342

$ 57.631

Ahorras: $ 17.289

30% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 10 de Junio y el Lunes 24 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Samsung 3.0: Talent, Technology and Timing (en Inglés)"

Was Samsung's Chairman Kun-Hee Lee greater than Jack Welch, former CEO of GE? During his reign, Samsung rose from an unknown Korean company to one of the Top 10 Global brands. Through stories and fables mostly unknown outside of Korea, Samsung 3.0 tells the success secrets of the "Republic of Samsung." For over 75 years, Samsung has had only two chairmen - father and son. It portrays the founder's entrepreneurial spirit and Midas touch that enabled Korea to get out of poverty, and gives insights into his enigmatic son, the visionary successor nobody knows. The book explains Lee's unique leadership philosophy, change management and talent development strategies that accelerated Samsung's dramatic transformation for the last 20 years. Based on the founder's conviction, Talent=Company, this book elaborates on how Samsung searches the globe for talent and develop its work force with a fusion leadership style that combines the best of East and West. Samsung 3.0 shows readers how to: - Win like Samsung - Scan the environment for the right timing - Think 3D like Kun-Hee Lee - Execute Mega Changes with a new language and "constitution" - Thrive in a permanent "crisis" - D'light customers with design, quality and service - Build relationships with Korean customers and partners - Improve communication and collaboration across cultures This book will help readers better understand Samsung's DNA, Korean corporate culture and Asian leadership principles. Samsung's history and story will also inspire readers to seek a revolution within for personal transformation.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes