Las preventas y novedades mas esperadas del año hasta 10% + envio gratis a partir de $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada LEADING AN INCLUSIVE SCHOOL (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.0 x 1.0 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9781416622864

LEADING AN INCLUSIVE SCHOOL (en Inglés)

Jacqueline S. Thousand (Autor) · Richard A. Villa (Autor) · ASCD · Tapa Blanda

LEADING AN INCLUSIVE SCHOOL (en Inglés) - Villa, Richard A. ; Thousand, Jacqueline S.

Libro Nuevo

$ 52.845

$ 66.056

Ahorras: $ 13.211

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 26 de Junio y el Miércoles 10 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "LEADING AN INCLUSIVE SCHOOL (en Inglés)"

Richard A. Villa and Jacqueline S. Thousand provide an in-depth, research-based guide for ensuring that your school provides the federally guaranteed "least restrictive environment" for students no matter the severity of the challenges they face.Leading an Inclusive School: Access and Success for ALL Students offers administrators, teachers, and other educators working to promote inclusion a wealth of information aboutthe history and research base of inclusive education in the United States, including pivotal amendments to and reauthorizations of the EHCA, landmark court cases, and the philosophical underpinnings of the movement;essential curricular and instructional practices for inclusive schools, such as heterogeneous grouping, creative problem solving, and co-teaching;powerful organizational structures such as Multitiered System of Support and Schoolwide Positive Behavior Supports to help optimize the benefits of differentiation for all students; anda conceptual framework for coordinating educational initiatives and best practices for educating all students in general education.Also included are vivid personal stories of students with disabilities that illustrate how these students flourish when they learn alongside their general education peers.Educators who are serious about committing to the success of learners at all levels of perceived physical, intellectual, communication, and social/emotional ability will find the examples, advice, and tools in this book indispensable for planning, implementing, and promoting inclusion in their schools.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes