Las preventas y novedades mas esperadas del año hasta 10% + envio gratis a partir de $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Instructional Risk in Education: Why Instruction can Fail (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
164
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780815355823
N° edición
1

Instructional Risk in Education: Why Instruction can Fail (en Inglés)

Stuart Mcnaughton (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Instructional Risk in Education: Why Instruction can Fail (en Inglés) - Stuart Mcnaughton

Libro Nuevo

$ 169.965

$ 212.456

Ahorras: $ 42.491

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 05 de Julio y el Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Instructional Risk in Education: Why Instruction can Fail (en Inglés)"

This book is based on the idea that instruction carries in-built risks, and instructional practices can be counterproductive unless used with care. Referencing a wide range of approaches to increasing effectiveness, Instructional Risk provides an explanation of why some forms of instruction are less powerful than they should be. Elaborating on rather than advising against these forms of instruction, it illustrates how teachers can use instructional practices effectively through managing risk and being adaptive in their use of them in the many and dynamic microsystems of the classroom. The book is unique in bringing together disparate evidence from a range of research areas and across core curriculum areas of English Language Arts, mathematics and science, for a theory of 'Instructional Risk'; the basic proposition for which is that instructional approaches carry known and predictable risks. The book focuses on the expertise required to overcome risks, which are exaggerated for children from communities not well served by our schools. The book is also a critique of research that is 'programmatic' and limited to experimental evidence and summaries of that evidence which are uncritically developed into statements about 'What Works'. Made to be both an explication of the theory through repeated examples as well as a technical resource, this book will be vital reading for lecturers and postgraduate students of Education and Educational Psychology.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes