Busca, encontrá y lee tu libro favorito en Buscalibre -10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Game Audio Programming: Principles and Practices (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
334
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367658342
N° edición
1

Game Audio Programming: Principles and Practices (en Inglés)

Libro Nuevo

$ 73.834

$ 92.292

Ahorras: $ 18.458

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 24 de Junio y el Miércoles 10 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Game Audio Programming: Principles and Practices (en Inglés)"

Welcome to Game Audio Programming: Principles and Practices! This book is the first of its kind: an entire book dedicated to the art of game audio programming. With over fifteen chapters written by some of the top game audio programmers and sound designers in the industry, this book contains more knowledge and wisdom about game audio programming than any other volume in history.One of the goals of this book is to raise the general level of game audio programming expertise, so it is written in a manner that is accessible to beginners, while still providing valuable content for more advanced game audio programmers. Each chapter contains techniques that the authors have used in shipping games, with plenty of code examples and diagrams. There are chapters on the fundamentals of audio representation and perception; advanced usage of several different audio middleware platforms (Audiokinetic Wwise, CRI ADX2, and FMOD Studio); advanced topics including Open Sound Control, Vector-Based Amplitude Panning, and Dynamic Game Data; and more!Whether you’re an audio programmer looking for new techniques, an up-and-coming game developer looking for an area to focus on, or just the one who got saddled with the audio code, this book has something for you. Cutting-edge advanced game audio programming concepts, with examples from real games and audio enginesIncludes perspectives of both audio programmers and sound designers on working and communicating togetherCoverage not just on game audio engine design, but also on implementing audio tools and working with sound designers providing a comprehensive perspective on being an audio programmer 

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes