Tenes 15% dcto usando el código dFELIZDIAPAPA - Válido del 10 al 16 de Junio, Aplica   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada English and Literacies: Learning How to Make Meaning in Primary Classrooms (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
440
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
25.2 x 20.2 x 2.0 cm
Peso
0.93 kg.
ISBN13
9781009154031

English and Literacies: Learning How to Make Meaning in Primary Classrooms (en Inglés)

Robyn Ewing (Autor) · Siobhan O'Brien (Autor) · Kathy Rushton (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

English and Literacies: Learning How to Make Meaning in Primary Classrooms (en Inglés) - Ewing, Robyn ; O'Brien, Siobhan ; Rushton, Kathy

Libro Nuevo

$ 136.227

$ 143.397

Ahorras: $ 7.170

5% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 17 de Julio y el Viernes 26 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "English and Literacies: Learning How to Make Meaning in Primary Classrooms (en Inglés)"

Being literate in the twenty-first century means being an empowered receiver, user and creator of diverse text types communicated across multiple and rapidly changing modalities. English and Literacies: Learning to make meaning in primary classrooms is an accessible resource that introduces pre-service teachers to the many facets of literacies and English education for primary students. Addressing the requirements of the Australian Curriculum and the Early Years Learning Framework, English and Literacies explores how students develop oracy and literacy. Reading, viewing and writing are discussed alongside the importance of children's literature. Taking an inclusive and positive approach to teaching and learning for all students, it explores the creation of texts using spelling, grammar in context and handwriting/keyboarding skills, as well as the need for authentic assessment and reporting. Finally, the text explores the importance of literacy partnerships and how teachers can address literacy challenges across the curriculum.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes