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portada Conversational Interaction in Second Language Acquisition: A Series of Empirical Studies (Oxford Applied Linguistics) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2007
Idioma
Inglés
N° páginas
504
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
1.70
ISBN
0194422496
ISBN13
9780194422499
N° edición
01

Conversational Interaction in Second Language Acquisition: A Series of Empirical Studies (Oxford Applied Linguistics) (en Inglés)

Alison Mackey (Autor) · Oxford University Press · Tapa Blanda

Conversational Interaction in Second Language Acquisition: A Series of Empirical Studies (Oxford Applied Linguistics) (en Inglés) - Alison Mackey

Libro Físico

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Reseña del libro "Conversational Interaction in Second Language Acquisition: A Series of Empirical Studies (Oxford Applied Linguistics) (en Inglés)"

This edited collection of empirical studies examines the link between interaction and second language learning. The studies provide readers with insights into a wide variety of issues at the centre of current research into the relationship between conversational interaction and second language learning outcomes. (2007-10-02)

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