Compartir
Consumer Cosmopolitanism in the Age of Globalization (en Inglés)
Melvin Prince
(Autor)
·
Business Expert Press
· Tapa Blanda
Consumer Cosmopolitanism in the Age of Globalization (en Inglés) - Prince, Melvin
$ 46.674
$ 58.343
Ahorras: $ 11.669
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 28 de Junio y el
Viernes 12 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Consumer Cosmopolitanism in the Age of Globalization (en Inglés)"
Cosmopolitans are individuals with a distinctive kind of extended national and international orientation, a global vision, and sense of belonging to the world. These people are sophisticated and importantly engaged in the cultures outside of local geographical boundaries. But what do we know about them as consumers-their origins, values, media usage, and buyer behavior? This unique book details much about this group, and fills a knowledge gap that has long been overlooked largely because other related marketing areas have overshadowed and overlooked the notion of cosmopolitan consumers. Until this book, in fact, there has been no single authoritative source that directly and comprehensively covers the field of consumer cosmopolitanism. This book also includes original essays by an all-star cast of contributors, giving you an introduction to a powerful new approach to marketing, eclectically packed with novel ideas and insights that noticeably advance the marketing field and bring it more fully into the age of globalization.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.