Buscadays. Hasta 40% dcto en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada classroom instruction that works: research-based strategies for increasing student achievement (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.9 x 20.1 x 1.3 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN
1416613625
ISBN13
9781416613626
N° edición
0002

classroom instruction that works: research-based strategies for increasing student achievement (en Inglés)

Ceri B. Dean (Autor) · Elizabeth Ross Hubbell (Autor) · ASCD · Tapa Blanda

classroom instruction that works: research-based strategies for increasing student achievement (en Inglés) - Dean, Ceri B. ; Hubbell, Elizabeth Ross

Libro Nuevo

$ 46.545

$ 77.575

Ahorras: $ 31.030

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 24 de Junio y el Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "classroom instruction that works: research-based strategies for increasing student achievement (en Inglés)"

In 2001, Classroom Instruction That Works inspired more than a million teachers to refine their approach to teaching by asking and answering these questions: What works in education? How do we know? How can educational research find its way into the classroom? How can we apply it to help individual students?This all-new, completely revised second edition of that classic text pulls from years of research, practice, and results to reanalyze and reevaluate the nine instructional strategies that have the most positive effects on teaching and learning: * Setting objectives and providing feedback* Reinforcing effort and providing recognition* Cooperative learning* Cues, questions, and advance organizers* Nonlinguistic representations* Summarizing and note taking* Assigning homework and providing practice* Identifying similarities and differences* Generating and testing hypothesesA new framework organizes these strategies in preparation for instructional planning, and it highlights the point that all of the strategies are effective and should be used to complement one another. Each teaching strategy is supported with recommended classroom practices, examples of the strategy in use, tips for teaching, and information about using the strategy with today's learners.Whether you are coming to this book for the first time or are a veritable expert in the nine strategies, this second edition will help you develop your instructional approach, broaden your influence as a teacher, and enhance the learning potential of all your students. We haven't reinvented the wheel. We've taken classroom instruction that works and made it thrive.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes