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portada Bullying in Schools: How Successful can Interventions be? (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2004
Idioma
Inglés
N° páginas
356
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0521821193
ISBN13
9780521821193
N° edición
1

Bullying in Schools: How Successful can Interventions be? (en Inglés)

Smith; Pepler; Rigby (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Dura

Bullying in Schools: How Successful can Interventions be? (en Inglés) - Smith; Pepler; Rigby

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Bullying in Schools: How Successful can Interventions be? (en Inglés)"

Bullying in Schools is the first comparative account of the major intervention projects against school bullying that have been carried out by educationalists and researchers since the 1980s, across Europe, North America and Australasia. Working on the principle that we can learn from success as well as failure, this book examines the processes as well as the outcomes, and critically assesses the likely reasons for success or failure. With contributions from leading researchers in the field, it is an important addition to the current debate on tackling this distressing problem.

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