menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Academic Language Literacy: Developing Instructional Leadership Skills for Principals and Teachers (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
124
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.2 x 15.3 x 1.0 cm
Peso
0.21 kg.
ISBN13
9781475811094

Academic Language Literacy: Developing Instructional Leadership Skills for Principals and Teachers (en Inglés)

Marjorie C. Ringler (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Blanda

Academic Language Literacy: Developing Instructional Leadership Skills for Principals and Teachers (en Inglés) - Ringler, Marjorie C.

Libro Nuevo

$ 65.282

$ 108.803

Ahorras: $ 43.521

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 16 de Agosto y el Viernes 30 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Academic Language Literacy: Developing Instructional Leadership Skills for Principals and Teachers (en Inglés)"

Marjorie C. Ringler describes a professional development framework to teach principals and teachers the value of Academic Language Literacy (ALL) as the key to academic success. Typically mainstream classroom teachers and principals do not purchase books solely on academic language literacy because they see this as the domain of the ESL teacher. Academic Language Literacy: Developing Instructional Leadership Skills for Principals and Teachers infuses this knowledge through a three pronged approach (content, context, and process) to effective professional development. This book addresses educators who are looking for a research based approach to improving academic success for students who come to school language deficient and deficient in the background knowledge necessary for success in school. An innovative approach to improving instruction illustrates that all teachers are language teachers if the language being taught is that of their content. Practical examples are included for instructional leaders to use when planning, implementing, and evaluating professional development. Teachers also get practical examples for integrating academic language literacy in all content areas. Strategies include both teaching and learning methods that promote academic language awareness and student-centered approaches.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes