Compartir
15 Market Research Mistakes to Avoid - How to Succeed Using Market Research? (en Inglés)
Ambarish Verma
(Autor)
·
Independently Published
· Tapa Blanda
15 Market Research Mistakes to Avoid - How to Succeed Using Market Research? (en Inglés) - Verma, Ambarish
$ 26.585
$ 44.308
Ahorras: $ 17.723
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 16 de Agosto y el
Viernes 30 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "15 Market Research Mistakes to Avoid - How to Succeed Using Market Research? (en Inglés)"
After being involved with marketing research projects for over a decade, I have seen my fair share of mistakes made by businesses, entrepreneurs and government organizations when conducting market research studies. Many a times organizations make some basic mistakes which often results in their poor satisfaction from market research. This book lists 15 key market research mistakes which you should definitely avoid, if you wish to succeed using market research. These mistakes are presented in order of which they need to be addressed while commissioning any new market research study. I hope this list will help you maintain your faith in market research process.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.