Tenes 15% dcto usando el código dFELIZDIAPAPA - Válido del 10 al 16 de Junio, Aplica   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Zimbabwe Teachers' Implementation of the Advanced Level Physics Curriculum (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
260
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.5 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN13
9786139844937

Zimbabwe Teachers' Implementation of the Advanced Level Physics Curriculum (en Inglés)

Simbarashe Munikwa (Autor) · LAP Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

Zimbabwe Teachers' Implementation of the Advanced Level Physics Curriculum (en Inglés) - Munikwa, Simbarashe

Libro Nuevo

$ 167.466

$ 176.280

Ahorras: $ 8.814

5% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 12 de Agosto y el Lunes 26 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Zimbabwe Teachers' Implementation of the Advanced Level Physics Curriculum (en Inglés)"

The purpose of this study was to explore the Zimbabwean physics teachers' interpretation of the Advanced Level Physics curriculum. The study was motivated by the teachers' lacklustre approach to adopting new practices and the poor alignment of their understanding with the practice envisaged by developers. Zimbabwean Advanced Level physics teachers are in this predicament, as evidenced by the low numbers of undergraduate students and the misconceptions displayed by physics learners enrolling for first year university work in physics-related disciplines. Having an idea of physics teachers' perceptions, experiences and current practices with regard to the revised Advanced Level physics curriculum maybe fertile ground for intervention measures and policy decisions. To obtain a more holistic picture of the physics teachers' practices, a mixed methods research approach using the convergent parallel research design was adopted for the study. A closed survey questionnaire was used to solicit for information from 56 physics teachers in four educational provinces. Random sampling was used to select the survey respondents.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes