Las preventas y novedades mas esperadas del año hasta 10% + envio gratis a partir de $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Wpa: Writing Program Administration 45.1 (Fall 2021) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
168
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.0 cm
Peso
0.25 kg.
ISBN13
9781643172880

Wpa: Writing Program Administration 45.1 (Fall 2021) (en Inglés)

Mastrangelo, Lisa ; Blaauw-Hara, Mark (Autor) · Parlor Press · Tapa Blanda

Wpa: Writing Program Administration 45.1 (Fall 2021) (en Inglés) - Mastrangelo, Lisa ; Blaauw-Hara, Mark

Libro Nuevo

$ 56.610

$ 70.763

Ahorras: $ 14.153

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 30 de Julio y el Martes 13 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Wpa: Writing Program Administration 45.1 (Fall 2021) (en Inglés)"

WPA: WRITING PROGRAM ADMINISTRATION publishes articles and essays concerning the organization, administration, practices, and aims of college and university writing programs. Possible topics include writing faculty education, training, and professional development; writing program creation and design the development of rhetoric and writing curricula; writing assessment within programmatic contexts advocacy and institutional critique and change; writing programs and their extra-institutional relationships with writing's publics; technology and the delivery of writing instruction within programmatic contexts; wpa and writing program histories and contexts; WAC / ECAC / WID and their intersections with writing programs; the theory and philosophy of writing program administration issues of professional advancement and wpa work; and projects that enhance wpa work with diverse stakeholders. CONTENTS OF WPA 45.1 (Fall 2021): Letter from the Editorial Coordinators ESSAYS: In the Event of an Emergency: Crisis Management for WPAs by Kaitlin Clinnin Vision and Visibility: A Call to Feminist WPAs by Casie Fedukovich Dedicating Time and Space for Women to Succeed in the Academy: A Case Analysis of a Women Faculty Writing Program at a Research 1 Institution by Kristin Messuri and Elizabeth A. Sharp How Can We Better Support Teaching Multimodal Composition? A National Survey of Institutional Professional Development Efforts by Chen Chen The Tacit Values of Sourced Writing: A Study of Source "Engagement" and the FYW Program as Community of Practice by Donna Scheidt and Holly Middleton "I Know It's Going to Affect My Teaching" What Emerging Teachers Learn through Tutoring Writing by Dorothy Worden-Chambers and Amy E. Dayton The Laborious Reality vs. the Imagined Ideal of Graduate Student Instructors of Writing by Ruth Osorio, Allison Hutchison, Sarah Primeau, Molly E. Ubbesen, and Alexander Champoux-Crowley BOOK REVIEW: Emotional Identity and Dexterity: A Review of The Things We Carry by Jackie Hoermann-Elliott REVIEW ESSAY: Compassion and Social Justice: What We Can Learn from Sixteen Teachers Teaching by Charles Grimm

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes