Las preventas y novedades mas esperadas del año hasta 10% + envio gratis a partir de $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Wpa: Writing Program Administration 40.2 (Spring 2017) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
226
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.3 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN13
9781602359567

Wpa: Writing Program Administration 40.2 (Spring 2017) (en Inglés)

Writing Program Administrators, Council (Autor) · Parlor Press · Tapa Blanda

Wpa: Writing Program Administration 40.2 (Spring 2017) (en Inglés) - Writing Program Administrators, Council

Libro Nuevo

$ 56.905

$ 71.131

Ahorras: $ 14.226

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 02 de Agosto y el Viernes 16 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Wpa: Writing Program Administration 40.2 (Spring 2017) (en Inglés)"

WPA: WRITING PROGRAM ADMINISTRATION publishes articles and essays concerning the organization, administration, practices, and aims of college and university writing programs. Possible topics include writing faculty education, training, and professional development; writing program creation and design the development of rhetoric and writing curricula; writing assessment within programmatic contexts advocacy and institutional critique and change; writing programs and their extra-institutional relationships with writing's publics; technology and the delivery of writing instruction within programmatic contexts; wpa and writing program histories and contexts; WAC / ECAC / WID and their intersections with writing programs; the theory and philosophy of writing program administration issues of professional advancement and wpa work; and projects that enhance wpa work with diverse stakeholders.CONTENTS OF WPA 40.2 (Spring 2017): Letter from the Editors Letter from the Book Review Editors In Memoriam: Lloyd Bitzer (1931-2016) by Kathleen Blake Yancey In Memoriam: Carol Berkenkotter (1940-2017) by J. Thomas Wright In Memoriam: Theresa Jarnagin Enos (1935-2016) by Tracy Ann Morse Race, Silence, and Writing Program Administration: A Qualitative Study of US College Writing Program by Genevieve García de Müeller and Iris Ruiz Grief and the New WPA by Laura J. Davies "How Do You Know That Works?" A Mixed Methods Approach to Writing Program Assessment by Amy A. Lannin, Jonathan Cisco, Jes Philbrook, and Maxwell Philbrook A Model of Efficiency: Pre-College Credit and the State Apparatus by Joyce Malek and Laura R. Micciche Class Size for a Multilingual Mainstream: Empirical Explorations by Bradley Queen On Learning to Teach: Letter to a New TA by E. Shelley Reid Letter to a New TA: Affect Addendum by Elizabeth Saur and Jason Palmeri Standard English and Colorblindness in Composition Studies: Rhetorical Constructions of Racial and Linguistic Neutrality by Bethany Davila WPAs in Action: Vignettes from the Field: U-Turns, Pivots, and Gradual Arrivals: Navigating Midlife and Mid-Career in Academe's Changing Landscape by Peggy O'Neill Travelogue: Hearing the Bass Line: Giving Attention to Writing at the University of Tennessee, Knoxville by Shirley K Rose and Kirsten Benson Policy Review: Common Core State Standards Initiative for Writing Program Administrators by Diane Kelly-Riley

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes