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portada Worldmaking Spenser: Explorations in the Early Modern Age (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
288
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.7 cm
Peso
0.44 kg.
ISBN13
9780813160061

Worldmaking Spenser: Explorations in the Early Modern Age (en Inglés)

Cheney, Patrick ; Silberman, Lauren (Autor) · University Press of Kentucky · Tapa Blanda

Worldmaking Spenser: Explorations in the Early Modern Age (en Inglés) - Cheney, Patrick ; Silberman, Lauren

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Worldmaking Spenser: Explorations in the Early Modern Age (en Inglés)"

Worldmaking Spenser reexamines the role of Spenser's work in English history and highlights the richness and complexity of his understanding of place. The volume centers on the idea that complex and allusive literary works such as The Faerie Queene must be read in the context of the cultural, literary, political, economic, and ideological forces at play in the highly allegorical poem. The authors define Spenser as the maker of poetic worlds, of the Elizabethan world, and of the modern world. The

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El libro está escrito en Inglés.
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