Compartir
Workplace Etiquette: Tips on how to Stay Employed and Have a Successful Career (en Inglés)
Dianne Rucker
(Autor)
·
Newman Springs Publishing, Inc.
· Tapa Dura
Workplace Etiquette: Tips on how to Stay Employed and Have a Successful Career (en Inglés) - Rucker, Dianne
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 24 de Junio y el
Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Workplace Etiquette: Tips on how to Stay Employed and Have a Successful Career (en Inglés)"
This self-help guide is a must have for anyone who is still in the workplace; however, it will also be useful to recent high school graduates, recent college graduates, and individuals wanting to excel in their careers. This book contains do's and don'ts in the workplace and will guide you on how to get off to a good start in the workplace as well as how to remain focused on excelling in your career. This book will also benefit management personnel in achieving desired results from employees through emphasizing high standards and expectations in the workplace.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.