Busca, encontrá y lee tu libro favorito en Buscalibre -10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Why Are We the Good Guys?: Reclaiming Your Mind from the Delusions of Propaganda (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
329
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.5 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN
178099365x
ISBN13
9781780993652

Why Are We the Good Guys?: Reclaiming Your Mind from the Delusions of Propaganda (en Inglés)

David Cromwell (Autor) · Zero Books · Tapa Blanda

Why Are We the Good Guys?: Reclaiming Your Mind from the Delusions of Propaganda (en Inglés) - Cromwell, David

Libro Nuevo

$ 48.284

$ 60.356

Ahorras: $ 12.071

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 24 de Junio y el Miércoles 03 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Why Are We the Good Guys?: Reclaiming Your Mind from the Delusions of Propaganda (en Inglés)"

One of the unspoken assumptions of the Western world is that we are great defenders of human rights, a free press and the benefits of market economics. Mistakes might be made along the way, perhaps even tragic errors of judgement such as the 2003 invasion of Iraq. But the prevailing view is that the West is essentially a force for good in the wider world. Why Are We The Good Guys? is a provocative challenge of this false ideology. David Cromwell digs beneath standard accounts of crucial issues such as foreign policy, climate change and the constant struggle between state-corporate power and genuine democracy. The powerful evidence-based analysis of current affairs is leavened by some of the formative experiences that led the author to question the basic myth of Western benevolence: from schoolroom experiments in democracy, exposure to radical ideas at home, and a mercy mission while at sea; to an unexpected encounter with former Foreign Secretary Robin Cook, the struggles to publish hard-hitting journalism, and the founding of Media Lens in 2001. ,

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes