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portada Vol. 3 - Running the Service Department: Sops for Managing Technicians, Daily Operations, Service Boards, and Scheduling (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
346
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.8 cm
Peso
0.46 kg.
ISBN13
9780990592341

Vol. 3 - Running the Service Department: Sops for Managing Technicians, Daily Operations, Service Boards, and Scheduling (en Inglés)

Karl W. Palachuk (Autor) · Great Little Book · Tapa Blanda

Vol. 3 - Running the Service Department: Sops for Managing Technicians, Daily Operations, Service Boards, and Scheduling (en Inglés) - Palachuk, Karl W.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Vol. 3 - Running the Service Department: Sops for Managing Technicians, Daily Operations, Service Boards, and Scheduling (en Inglés)"

This is Volume Three of Managed Services Operations Manual: Standard Operating Procedures for Computer Consultants and Managed Service Providers.A Four-Volume Set by Karl W. PalachukWho needs Standard Operating Procedures (SOPs)? Everyone!Every computer consultant, every managed service provider, every technical consulting company - every successful business - needs SOPs! One of the greatest books an entrepreneur can read is The Emyth Revisited by Michael Gerber. The conclusion of that book is very powerful: Document your processes.When you document your processes and procedures, you design a way for your company to have repeatable success. And as you fine-tune those processes and procedures, you become more successful, more efficient, and more profitable.Topics in the 4-book set include: Getting StartedFinancesSalesMarketingClient ManagementEmployees and H.R.Company-wide PoliciesTechnical Support Policies and ProceduresPractical Examples (Monthly Maintenance, Backup and Disaster Recovery, and more)

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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