Feria del libro importado hasta con 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Virtual Business Models: Entrepreneurial Risks and Rewards (Woodhead Publishing Series in Biomedicine) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2016
Idioma
Inglés
N° páginas
188
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780081001417
N° edición
1
Categorías

Virtual Business Models: Entrepreneurial Risks and Rewards (Woodhead Publishing Series in Biomedicine) (en Inglés)

Karin Bryder; Anki Malmborg-Hager; Eskil SÖDerlind (Autor) · Woodhead Publishing · Tapa Dura

Virtual Business Models: Entrepreneurial Risks and Rewards (Woodhead Publishing Series in Biomedicine) (en Inglés) - Karin Bryder; Anki Malmborg-Hager; Eskil SÖDerlind

Libro Físico

$ 222.816

$ 278.520

Ahorras: $ 55.704

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Miércoles 24 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Virtual Business Models: Entrepreneurial Risks and Rewards (Woodhead Publishing Series in Biomedicine) (en Inglés)"

Virtual Business Models: Entrepreneurial Risks and Rewards focuses on companies with technology development, offering inspiration, guidance, and hands-on advice on how to utilize the potential of a virtual company format. The book provides an overview of key aspects of the company's activities, putting them into a comprehensive structure. In addition, both the rewards and risks of using the virtual company format are explored. The virtual company format is here defined as a company with a small dedicated core staff. The company's development is performed by strategic alliances with external resource providers. In this way, the utilization of financial resources can be optimized with cost-effective product development. The book explores this concept and why it is attractive in a start-up phase for both companies who want to remain virtual and those that eventually want to develop into integrated traditional companies.Provides an overview, and understanding of, a virtual company's key activitiesPresents tactics that encourage communication between stakeholders associated with the virtual companyAllows users to master all details, while managing key strategic issuesCovers technology development and its required special skills and competencies

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes