Compartir
Values and Ethics in Human-Computer Interaction (en Inglés)
Katie Shilton
(Autor)
·
Now Publishers
· Tapa Blanda
Values and Ethics in Human-Computer Interaction (en Inglés) - Shilton, Katie
$ 86.988
$ 144.980
Ahorras: $ 57.992
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 13 de Agosto y el
Martes 27 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Values and Ethics in Human-Computer Interaction (en Inglés)"
An important public discussion is underway on the values and ethics of digital technologies as designers work to prevent misinformation campaigns, online harassment, exclusionary tools, and biased algorithms.Values and Ethics in Human-Computer Interaction reviews 30 years of research on theories and methods for surfacing values and ethics in technology design. It maps the history of values research, beginning with critique of design from related disciplines and responses in human-computer interaction (HCI) research. The review then explores ongoing controversies in values-oriented design, including disagreements around terms, expressions and indicators of values and ethics, and whose values to consider. Next, it describes frameworks that attempt to move values-oriented design into everyday design settings. These frameworks suggest open challenges and opportunities for the next 30 years of values in HCI research
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.