Tenes 15% dcto usando el código dFELIZDIAPAPA - Válido del 10 al 16 de Junio, Aplica   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada US Army Field Manual 10-16 General Fabric Repair (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Autor
Idioma
Inglés
N° páginas
172
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.9 cm
Peso
0.24 kg.
ISBN13
9781540352446
Categorías

US Army Field Manual 10-16 General Fabric Repair (en Inglés)

US Army (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

US Army Field Manual 10-16 General Fabric Repair (en Inglés) - Shrier, Patrick ; Us Army

Libro Físico

$ 48.704

$ 51.267

Ahorras: $ 2.563

5% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 03 de Julio y el Miércoles 17 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "US Army Field Manual 10-16 General Fabric Repair (en Inglés)"

This volume is the third in a series of books that Battles & Book Reviews Publishing is releasing that encompass reprints of public domain US Military manuals that are useful to the prepping community.This book contains the full text and images contained within the July 2013 version of Field manual 10-16: General Fabric Repair.This may seem a strange choice for inclusion in a series of military manuals chosen for their usefulness in disaster/SHTF scenarios. However, if you stop & think, it makes a certain kind of sense. How many people are sewing experts? While this manual talks about machine sewing it also has an extensive section on hand sewing with a discussion of the minimum required tools to make field expedient repairs to fabric items from clothing to tentage skills that are seldom used in normal life but can come in very handy when what you have with you is all that you are going to have.The contents of this volume are a faithful, cleaned up edition of this manual that has been formatted to fit the paper size.Further volumes in this series are forthcoming

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes