Compartir
Trauma-Invested Practices to Meet Students' Needs (Quick Reference Guide) (en Inglés)
Kristin Van Marter Souers; Pete Hall (Autor)
·
Assn For Supervision & Curricu
· Folleto
Trauma-Invested Practices to Meet Students' Needs (Quick Reference Guide) (en Inglés) - Kristin Van Marter Souers; Pete Hall
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 24 de Junio y el
Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Trauma-Invested Practices to Meet Students' Needs (Quick Reference Guide) (en Inglés)"
From the best-selling authors of Fostering Resilient Learners and Relationship, Responsibility, and Regulation! This quick reference guide from Kristin Van Marter Souers and Pete Hall introduces the new three Rs of education: relationship, responsibility, and regulation. These three Rs will support teachers in designing interventions aimed at meeting four areas of student need: emotional, relational, physical, and control. The guide includes- The difference between need and behavior - The most common needs we see students expressing- 6 steps to reaching students- 7 key things to remember when addressing student needs- 10 recommended things the brain needs to be healthy The guide's many strategies will help K-12 teachers learn more about their students, uncover unmet needs, and build trauma-invested environments. 8.5" x 11" 3-panel foldout guide (6 pages), laminated for extra durability and 3-hole-punched for binder storage.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Folleto.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.