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portada Time, Will, and Mental Process (Cognition and Language: A Series in Psycholinguistics) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
1996
Idioma
Inglés
N° páginas
257
Encuadernación
Tapa Dura
Peso
1.15
ISBN
0306452316
ISBN13
9780306452314
N° edición
1996

Time, Will, and Mental Process (Cognition and Language: A Series in Psycholinguistics) (en Inglés)

Jason W. Brown (Autor) · Springer · Tapa Dura

Time, Will, and Mental Process (Cognition and Language: A Series in Psycholinguistics) (en Inglés) - Jason W. Brown

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Time, Will, and Mental Process (Cognition and Language: A Series in Psycholinguistics) (en Inglés)"

In this volume, distinguished neurologist Jason W. Brown extends the microgenetic theory of the mind by offering a new approach to the problem of time and free will. Brown bases his work on a unitary process model of brain and behavior. He examines the problem of subjective time and free will, the experiential present, the nature of intentionality, and the creative properties of physical growth and mental process.

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