Busca, encontrá y lee tu libro favorito en Buscalibre -10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Internet (Understanding Qualitative Research) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
178
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0199793891
ISBN13
9780199793891
N° edición
1

The Internet (Understanding Qualitative Research) (en Inglés)

Christine Hine (Autor) · Oxford University Press · Tapa Blanda

The Internet (Understanding Qualitative Research) (en Inglés) - Christine Hine

Libro Nuevo

$ 103.054

$ 128.817

Ahorras: $ 25.763

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Internet (Understanding Qualitative Research) (en Inglés)"

As use of the Internet has become increasingly widespread, the Internet has also become a natural site for qualitative research. New researchable populations emerge, and illuminating discussions on every conceivable topic have become accessible to researchers. The Internet also presents many challenges, however, raising the questions of how to develop ethical and achievable research projects, and how to present findings to the widest possible audience. This book focuses on the process of writing qualitative Internet research, from the construction of the initial proposal to the preparation of different types of research reports, including conventional dissertations and more innovative media forms. Covering ethnographic, interview-based, and documentary analysis, The Internet offers clear guidance on the challenges and opportunities posed by the application of these approaches to Internet settings, drawing on a wide array of published examples and rooting its advice in the established principles of qualitative research. The author emphasizes the importance of reflexivity and developing awareness of the various genres of qualitative writing, together with building research reports that are significant as mainstream social research.Although the emphasis of this book is on qualitative research, it also draws on quantitative research techniques, since the sheer wealth of data available on the Internet prompts consideration of new ways of visualizing and summarizing data. The Internet also explores initiatives by Internet researchers to make use of new media technologies for analyzing and presenting their research, and to allow for new forms of interaction with research participants and audiences.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes