Celebramos el mes del libro con hasta 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The History of Visual Magic in Computers (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
448
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.6 x 15.5 x 2.1 cm
Peso
0.85 kg.
ISBN
1447149319
ISBN13
9781447149316
N° edición
2013

The History of Visual Magic in Computers (en Inglés)

Jon Peddie (Autor) · Springer · Tapa Blanda

The History of Visual Magic in Computers (en Inglés) - Peddie, Jon

Libro Nuevo

$ 55.462

$ 92.437

Ahorras: $ 36.975

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 21 de Mayo y el Martes 04 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The History of Visual Magic in Computers (en Inglés)"

If you have ever looked at a fantastic adventure or science fiction movie, or an amazingly complex and rich computer game, or a TV commercial where cars or gas pumps or biscuits behaved liked people and wondered, "How do they do that" then you've experienced the magic of 3D worlds generated by a computer.3D in computers began as a way to represent automotive designs and illustrate the construction of molecules. 3D graphics use evolved to visualizations of simulated data and artistic representations of imaginary worlds.In order to overcome the processing limitations of the computer, graphics had to exploit the characteristics of the eye and brain, and develop visual tricks to simulate realism. The goal is to create graphics images that will overcome the visual cues that cause disbelief and tell the viewer this is not real.Thousands of people over thousands of years have developed the building blocks and made the discoveries in mathematics and science to make such 3D magic possible, and The History of 3D in Computers is dedicated to all of them and tells a little of their story.It traces the earliest understanding of 3D and then foundational mathematics to explain and construct 3D; from mechanical computers up to today's tablets. Several of the amazing computer graphics algorithms and tricks came of periods where eruptions of new ideas and techniques seem to occur all at once. Applications emerged as the fundamentals of how to draw lines and create realistic images were better understood, leading to hardware 3D controllers that drive the display all the way to stereovision and virtual reality.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes