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portada The Food and Beverage Hospitality Industry in India: An Emergent Segment (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
252
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781771889094
N° edición
1

The Food and Beverage Hospitality Industry in India: An Emergent Segment (en Inglés)

Sandeep Munjal; Sanjay Sharma (Autor) · Apple Academic Press · Tapa Dura

The Food and Beverage Hospitality Industry in India: An Emergent Segment (en Inglés) - Sandeep Munjal; Sanjay Sharma

Libro Nuevo

$ 114.922

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Food and Beverage Hospitality Industry in India: An Emergent Segment (en Inglés)"

This book presents the story of growth and change of what is still a largely unorganized food and beverage service industry in India. With the authors' vast experience in both industry and academia, the volume provides a holistic perspective of the current status of the food and beverage industry in India and identifies the topical issues and the challenges. The authors offer an insightful discussion on where the industry is headed and how it can move from top-line driven growth to a bottom-line supported one.

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El libro está escrito en Inglés.
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