Las preventas y novedades mas esperadas del año hasta 10% + envio gratis a partir de $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada The Ethics of Virtual and Augmented Reality: Building Worlds (Routledge Research in Applied Ethics) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2024
Idioma
Inglés
N° páginas
208
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781032181479
N° edición
1

The Ethics of Virtual and Augmented Reality: Building Worlds (Routledge Research in Applied Ethics) (en Inglés)

Erick Jose Ramirez (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

The Ethics of Virtual and Augmented Reality: Building Worlds (Routledge Research in Applied Ethics) (en Inglés) - Erick Jose Ramirez

Libro Físico

$ 69.861

$ 87.327

Ahorras: $ 17.465

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 12 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "The Ethics of Virtual and Augmented Reality: Building Worlds (Routledge Research in Applied Ethics) (en Inglés)"

This book offers new ways of thinking about and assessing the impact of virtual reality on its users. It argues that we must go beyond traditional psychological concepts of VR "presence" to better understand the many varieties of virtual experiences.The author provides compelling evidence that VR simulations are capable of producing "virtually real" experiences in people. He also provides a framework for understanding when and how simulations induce virtually real experiences. From these insights, the book shows that virtually real experiences are responsible for several unaddressed ethical issues in VR research and design. Experimental philosophers, moral psychologists, and institutional review boards must become sensitive to the ethical issues involved between designing "realistic" virtual dilemmas, for good data collection, and avoiding virtually real trauma. Ethicists and game designers must do more to ensure that their simulations don't inculcate harmful character traits. Virtually real experiences, the author claims, can make virtual relationships meaningful, productive, and conducive to welfare but they can also be used to systematically mislead and manipulate users about the nature of their experiences.The Ethics of Virtual and Augmented Reality will appeal to philosophers working in applied ethics, philosophy of technology, and aesthetics, as well as researchers and students interested in game studies and game design.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes