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portada The Creative Tourist: A Eudaimonic Perspective (The Tourist Experience) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
144
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781837534050

The Creative Tourist: A Eudaimonic Perspective (The Tourist Experience) (en Inglés)

Matteucci Xavier,Smith Melanie (Autor) · Emerald Publishing Limited · Tapa Dura

The Creative Tourist: A Eudaimonic Perspective (The Tourist Experience) (en Inglés) - Matteucci Xavier,Smith Melanie

Libro Físico

$ 77.225

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "The Creative Tourist: A Eudaimonic Perspective (The Tourist Experience) (en Inglés)"

The Creative Tourist brings together four broad areas of academic scholarship: creative tourism, sociology, well-being and new materialism. In acknowledging the intimate entanglement between materiality and human sensuous experiences, the book seeks to examine the relational nature of the tourist experience of collaborative, heritage-based activities. Authors Xavier Matteucci and Melanie Smith explore the multiple dimensions of the creative tourism experience, positioning the creative tourist within various tourist typologies and modes of experience. The Creative Tourist extends the growing body of knowledge on creative tourism by drawing from new materialist philosophy to discuss social eudaimonia as a happiness concept, which foregrounds collective well-being rather than individual flourishing. This latest addition to the highly successful The Tourist Experience series is suitable for both undergraduate and postgraduate students, university lecturers, creative entrepreneurs, and research communities exploring creative experiences in contexts such as leisure, lifestyle, cultural tourism, slow tourism, responsible tourism, ethical and sustainable aspects of tourism, social tourism and destination management.

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El libro está escrito en Inglés.
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