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portada The Chemistry of Change: Problems, Phases and Strategy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Autor
Año
2001
Idioma
Inglés
N° páginas
178
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0333968379
ISBN13
9780333968376
N° edición
2002

The Chemistry of Change: Problems, Phases and Strategy (en Inglés)

F. Dupuy (Autor) · Palgrave Macmillan · Tapa Dura

The Chemistry of Change: Problems, Phases and Strategy (en Inglés) - F. Dupuy

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "The Chemistry of Change: Problems, Phases and Strategy (en Inglés)"

Following on from his previous book, The Customer's Victory , François Dupuy here outlines how to manage a change process. Using practical examples from new case studies and discussion of current theories of organisational change this book explains how true organisational change can be effected in both private businesses and public organisations. With a strong pedagogical format, case studies and a helpful glossary of terms, this is an invaluable guide both for managers having to deal with change implementation and for students and researchers of change management.

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Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
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El libro está escrito en Inglés.
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La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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