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portada Sustainable Customer Experience Design: Co-Creating Experiences in Events, Tourism and Hospitality (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
300
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.4 x 17.3 x 1.8 cm
Peso
0.59 kg.
ISBN13
9781138658554
N° edición
1

Sustainable Customer Experience Design: Co-Creating Experiences in Events, Tourism and Hospitality (en Inglés)

Frans Melissen (Autor) · Bert Smit (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Sustainable Customer Experience Design: Co-Creating Experiences in Events, Tourism and Hospitality (en Inglés) - Smit, Bert ; Melissen, Frans

Libro Nuevo

$ 77.789

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Sustainable Customer Experience Design: Co-Creating Experiences in Events, Tourism and Hospitality (en Inglés)"

Experiences are an important part of our lives and increasingly represent a crucial topic to address for businesses and professionals. This book focuses on designing, staging and managing experiences within the context of the events, tourism and hospitality industries. It also illustrates current and future developments in these industries and wider society, with an emphasis on sustainable development.The book offers an innovative approach for successfully creating experiences for (potential) customers that is based on combining insights and methods from the world of design and the social sciences. Moreover, it shows how the experience economy and sustainable development both reinforce one another and create challenges that businesses and professionals can address through this approach.Critical thinking questions, practical examples and international case studies are integrated throughout the text. Combining a design science and a social sciences perspective in one inclusive hands-on approach to designing, staging and managing experiences, this is essential reading for all students of Events, Tourism and Hospitality Management, but also related fields.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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