Buscadays. Hasta 40% dcto en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada student thinking and learning in science: perspectives on the nature and development of learners' ideas (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2012
Idioma
Inglés
N° páginas
224
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.0 x 1.8 cm
Peso
0.34 kg.
ISBN
0415897351
ISBN13
9780415897358

student thinking and learning in science: perspectives on the nature and development of learners' ideas (en Inglés)

Keith S. Taber (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

student thinking and learning in science: perspectives on the nature and development of learners' ideas (en Inglés) - Taber, Keith S.

Libro Nuevo

$ 80.624

$ 134.374

Ahorras: $ 53.750

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Miércoles 03 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "student thinking and learning in science: perspectives on the nature and development of learners' ideas (en Inglés)"

This readable and informative survey of key ideas about students' thinking in science builds a bridge between theory and practice by offering clear accounts from research, and showing how they relate to actual examples of students talking about widely taught science topics. Focused on secondary students and drawing on perspectives found in the international research literature, the goal is not to offer a comprehensive account of the vast literature, but rather to provide an overview of the current state of the field suitable for those who need an understanding of core thinking about learners' ideas in science, including science education students in teacher preparation and higher degree programs, and classroom teachers, especially those working with middle school, high school, or college level students. Such understanding can inform and enrich science teaching in ways which are more satisfying for teachers, less confusing and frustrating for learners, and so ultimately can lead to both greater scientific literacy and more positive attitudes to science.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes