Feria del libro importado hasta con 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Student Perspectives on English-Medium Instruction: Insights From an Italian University (Routledge Studies in English-Medium Instruction) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
180
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781032052601
N° edición
1

Student Perspectives on English-Medium Instruction: Insights From an Italian University (Routledge Studies in English-Medium Instruction) (en Inglés)

Marta Guarda (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Student Perspectives on English-Medium Instruction: Insights From an Italian University (Routledge Studies in English-Medium Instruction) (en Inglés) - Marta Guarda

Libro Nuevo

$ 67.678

$ 112.796

Ahorras: $ 45.118

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 03 de Junio y el Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Student Perspectives on English-Medium Instruction: Insights From an Italian University (Routledge Studies in English-Medium Instruction) (en Inglés)"

This book offers a window into student perceptions of English-Medium Instruction (EMI), building on research from an Italian university to provide a better understanding of attitudes toward EMI in Europe and future directions for cross-country comparative research. The volume provides context on the current situation with EMI in Italy, unpacking debates around the tensions between the increased competitiveness it brings at the higher education level with the potential detrimental impact of English on local language practices. Seeking to introduce a counterpoint to existing research on lecturer experiences, Guarda draws on a wide range of data, from online questionnaires to semi-structured interviews and a focus group, toshowcase perceptions on EMI from students enrolled in English-Taught Programmes at the University of Padova over a two-year period. The resulting insights contribute to the current literature on EMI toward creating a clearer and more holistic picture of the advantages and challenges of learning through English and implications for quality improvement measures for EMI implementation in Italy, Europe and beyond. This book will be of interest to scholars in English-Medium Instruction and applied linguistics, especially to those working on issues around language policy, bilingual education and the internationalisation of higher education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes