Buscadays. Hasta 40% dcto en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Student Motivation in English-Medium Instruction: Empirical Studies in a Japanese University (Routledge Focus on English-Medium Instruction in Higher Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
128
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367252854
N° edición
1

Student Motivation in English-Medium Instruction: Empirical Studies in a Japanese University (Routledge Focus on English-Medium Instruction in Higher Education) (en Inglés)

Naoko Kojima (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Student Motivation in English-Medium Instruction: Empirical Studies in a Japanese University (Routledge Focus on English-Medium Instruction in Higher Education) (en Inglés) - Naoko Kojima

Libro Nuevo

$ 59.534

$ 99.223

Ahorras: $ 39.689

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 28 de Junio y el Martes 16 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Student Motivation in English-Medium Instruction: Empirical Studies in a Japanese University (Routledge Focus on English-Medium Instruction in Higher Education) (en Inglés)"

This book explores Japanese students’ learning experiences and challenges in English medium instruction (EMI) from motivational perspectives. Using self-determination theory (SDT) as the framework, the first part reveals a lack of the three psychological needs of SDT (autonomy, competence, relatedness) that cause loss of students’ initial interest in learning English language and content. The author outlines pedagogical interventions that can be implemented in order to make the learning environment better. The second half of the book shows the effects these interventions had on the fulfillment of the three psychological needs, especially perceived relatedness and autonomy. In conclusion, the author focuses on the importance of listening to Japanese students’ voices and building a community that can motivate students, thus maximizing the pedagogical effectiveness of EMI. This volume will be useful to anyone involved in motivation, language learning or EMI research, pedagogy or practice.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes