Estamos de festejo solo por hoy hasta 40% Dcto + envio gratis en todos los libros!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Sport, Education and Corporatisation: Spaces of Connection, Contestation and Creativity (Routledge Focus on Sport, Culture and Society) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
148
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780815356011
N° edición
1
Categorías

Sport, Education and Corporatisation: Spaces of Connection, Contestation and Creativity (Routledge Focus on Sport, Culture and Society) (en Inglés)

Geoffery Z. Kohe; Holly Collison (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Sport, Education and Corporatisation: Spaces of Connection, Contestation and Creativity (Routledge Focus on Sport, Culture and Society) (en Inglés) - Geoffery Z. Kohe; Holly Collison

Libro Nuevo

$ 59.835

$ 99.725

Ahorras: $ 39.890

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Sport, Education and Corporatisation: Spaces of Connection, Contestation and Creativity (Routledge Focus on Sport, Culture and Society) (en Inglés)"

Using an interdisciplinary approach, Sport, Education and Corporatisation offers an important critique of the intersection between sport organisations, commercial agendas and educational development. It reveals a discomforting interplay between sector stakeholders that has been normalised via discourses of civic ‘good’, social responsibility and community welfare. The book employs stakeholder theory, corporate social responsibility ideals, and holistic constructions of space to provide a framework to understand some of the latent and explicit complexities of sport sector connectivity. Interrogating the key contexts, issues and challenges that emerge from the Sport-Education-Corporate nexus and drawing upon evidence from international, national and local sport organisations, it argues for sustained and rigorous examination of the commercialisation of educational agendas and new directions for education-based corporate social responsibility within the sport industry. This is an invaluable resource for researchers working in the areas of sport management; sport development; sociology of sport; sport policy and politics; physical education; and the wider economics, organisational politics and business ethics fields. It is also a fascinating read for students within sport business management, sports studies, sport politics and physical education programmes.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes