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portada Social Theory After the Internet: Media, Technology, and Globalization (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
208
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781787351233
N° edición
1

Social Theory After the Internet: Media, Technology, and Globalization (en Inglés)

Ralph Schroeder (Autor) · Ucl Press · Tapa Blanda

Social Theory After the Internet: Media, Technology, and Globalization (en Inglés) - Ralph Schroeder

Libro Nuevo

$ 49.413

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Social Theory After the Internet: Media, Technology, and Globalization (en Inglés)"

The internet has fundamentally transformed society in the past twenty-five years, yet existing theories of communication have not kept pace with the digital world. This book focuses on everyday effects of the internet—including information-seeking, big data, and the growing importance of smartphone use—to explain how the internet surpasses traditional media. Synthesizing global perspectives, Ralph Schroeder posits a theory on the internet’s role, and how both technological and social forces shape its significance.

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El libro está escrito en Inglés.
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