Comenzó HOT SALE Hasta 50% en importados + ENVIO GRATIS en todos los pedidos!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Social, Emotional, and Behavioral Supports in Schools: Linking Assessment to Tier 2 Intervention (The Guilford Practical Intervention in the Schools Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
194
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781462554171
N° edición
1

Social, Emotional, and Behavioral Supports in Schools: Linking Assessment to Tier 2 Intervention (The Guilford Practical Intervention in the Schools Series) (en Inglés)

Mcdaniel Sara C.,Bruhn Allison L.,Estrapala Sara (Autor) · The Guilford Press · Tapa Blanda

Social, Emotional, and Behavioral Supports in Schools: Linking Assessment to Tier 2 Intervention (The Guilford Practical Intervention in the Schools Series) (en Inglés) - Mcdaniel Sara C.,Bruhn Allison L.,Estrapala Sara

Libro Físico

$ 46.560

$ 93.120

Ahorras: $ 46.560

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 06 de Junio y el Jueves 20 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Social, Emotional, and Behavioral Supports in Schools: Linking Assessment to Tier 2 Intervention (The Guilford Practical Intervention in the Schools Series) (en Inglés)"

Meeting a critical need, this accessible guide addresses the "whats," "whys," and "how-tos" of developing and implementing effective Tier 2 social, emotional, and behavioral supports. The book provides explicit steps for identifying K-12 students who could benefit from Tier 2, matching evidence-based interventions to student needs, and making individualized, data-based decisions regarding adapting, fading, or intensifying supports. Chapters review exemplary interventions in the areas of conduct, self-regulation, social issues, emotional issues, and co-occurring academic and social-emotional-behavioral needs. The place of Tier 2 in schoolwide positive behavioral interventions and supports (PBIS) is explained, and keys to implementation fidelity are highlighted. In a large-size format for easy photocopying, the book includes 23 reproducible forms and checklists that can also be downloaded and printed. This book is in The Guilford Practical Intervention in the Schools Series, edited by Sandra M. Chafouleas.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes