Feria del libro importado hasta con 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Persistent Preferences in Market Place Choices: Brand Loyalty, Choice Inertia, and Something in Between (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
102
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 0.5 cm
Peso
0.15 kg.
ISBN13
9781680830521
Categorías

Persistent Preferences in Market Place Choices: Brand Loyalty, Choice Inertia, and Something in Between (en Inglés)

A. V. Muthukrishnan (Autor) · Now Publishers · Tapa Blanda

Persistent Preferences in Market Place Choices: Brand Loyalty, Choice Inertia, and Something in Between (en Inglés) - Muthukrishnan, A. V.

Libro Nuevo

$ 87.020

$ 145.033

Ahorras: $ 58.013

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 19 de Agosto y el Lunes 02 de Septiembre.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Persistent Preferences in Market Place Choices: Brand Loyalty, Choice Inertia, and Something in Between (en Inglés)"

Persistent Preferences in Market Place Choices has as its primary focus the type of brand loyalty that is not deeply rooted in values, emotions, and intense person-brand relationships. While some view that loyalty cannot exist without strong emotional involvement and bonding, the author suggests a milder phenomenon - persistent preference - for the chosen brand and its attributes. Persistent preferences refer to preferring a previously chosen brand to other brands even when a subset of these are superior to the previously chosen brand in terms of attributes, economy, or overall quality. Persistence also refers to a lack of change in beliefs or evaluations toward the chosen brand due to counter-evaluative information supplied by competitors or other sources. An understanding of why and how consumers develop persistent preferences is interesting from both theoretical and managerial perspectives. Persistent Preferences in Market Place Choices reviews classic research on loyalty, the many definitions of commitment and their relevance for persistent preference, the constituents of preference persistence, research on attitude strength, and behavioral decision theory research relevant for preference persistence. The author concludes by summarizing the types of loyalty and their strengths.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes