Feria del libro importado hasta con 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Out of Print: Newspapers, Journalism and the Business of News in the Digital age (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780749476175

Out of Print: Newspapers, Journalism and the Business of News in the Digital age (en Inglés)

George Brock (Autor) · Kogan Page · Tapa Dura

Out of Print: Newspapers, Journalism and the Business of News in the Digital age (en Inglés) - George Brock

Libro Nuevo

$ 153.864

$ 256.441

Ahorras: $ 102.576

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 15 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Out of Print: Newspapers, Journalism and the Business of News in the Digital age (en Inglés)"

News and journalism are in the midst of upheaval. How does news publishing change when a newspaper sells as few as 300,000 copies but its website attracts 31 million visitors? The internet is not simply allowing faster, wider distribution of material: digital technology is demanding transformative change. Journalism needs to be rethought on a global scale and remade to meet the demands of new conditions.Out of Print examines the past, present and future for a fragile industry battling a “perfect storm” of falling circulations, reduced advertising revenue, rising print costs and the impact of “citizen journalists” and free news aggregators. Author George Brock proposes an optimistic outlook on journalism's future, taking the view that it was always unstable and likely, always will be. He argues that journalism can flourish in a new communications age, and explains how current theory and practice have to change to fully exploit developing opportunities.Incisive and authoritative, Out of Print analyzes the role and influence of journalism in the digital age and asks how it needs to adapt to survive.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes