Las preventas y novedades mas esperadas del año hasta 10% + envio gratis a partir de $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Operational Assessment of it (Internal Audit and it Audit) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
356
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780367567941
N° edición
1

Operational Assessment of it (Internal Audit and it Audit) (en Inglés)

Steve Katzman (Autor) · Auerbach · Tapa Blanda

Operational Assessment of it (Internal Audit and it Audit) (en Inglés) - Steve Katzman

Libro Nuevo

$ 68.241

$ 85.301

Ahorras: $ 17.060

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 11 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Operational Assessment of it (Internal Audit and it Audit) (en Inglés)"

Operational Assessment of IT presents ideas and concepts of optimization designed to improve an organization's business processes and assist business units in meeting organizational goals more effectively. Rather than focus on specific technologies, computing environments, enterprise risks, resource programs, or infrastructure, the book focuses on organizational processes. Throughout the book, the author presents concerns and environments encountered throughout his career to demonstrate issues and explain how you, too, can successfully implement the tools presented in the book.The assessment process reviews the economics as well as the effectiveness and efficiency of the process. Whether your organization is profit-based, not-for-profit, or even governmental, you cannot provide services or products at a continuous loss. For an operational assessment to be of value, the ultimate goal must be to insure that the business unit process is effective and efficient and employs the financial assets and resources appropriately or helps the business unit make adjustments to improve the operation and use resources more efficiently and economically.After reading this book, you will be able to devise more efficient and economical ways to meet your customers' requirements, no matter who or where your customers are. You will learn that the goal of any process is to service or supply customers with what they want. The book provides tools and techniques that will assist you in gaining a 360-degree view of the process so that you can help the business unit improve the delivery of a quality product or a service to the customer.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes