Buscadays. Hasta 40% dcto en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Numeracy in Authentic Contexts: Making Meaning Across the Curriculum (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
463
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9789811354779
N° edición
1

Numeracy in Authentic Contexts: Making Meaning Across the Curriculum (en Inglés)

Maura Sellars (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Numeracy in Authentic Contexts: Making Meaning Across the Curriculum (en Inglés) - Maura Sellars

Libro Físico

$ 137.587

$ 229.312

Ahorras: $ 91.725

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 21 de Junio y el Viernes 05 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Numeracy in Authentic Contexts: Making Meaning Across the Curriculum (en Inglés)"

This book is based on the notion that there are many ways in which mathematics learning can be achieved for students and that not all of them are focused on the mathematics classroom. It explores the foundational numeracy principles of the non-mathematical subject areas and aligns these to the Australian numeracy-learning continuum. It demonstrates, in detail, the extent to which numeracy competencies underpin successful learning in all the subject areas of the curricula. It validates a focus of developing numeracy competencies through learning in the arts, science and other discipline areas with which school students to engage with in order develop holistically, but which are not subjected to national assessment practices. It is developed around the notion of ‘praxis’, putting theory into practice in order to respond to the urgent need for students to be supported in their efforts to increase their numeracy capabilities in a world where extensive amounts of new information are often presented in graphical or data based formats. Additionally, it offers perspectives on developing all students’ capacities to become numerate in school contexts and presents inclusive, differentiated lesson examples as an alternative way of exploring numeracy in the context of teaching and learning in real-world classroom contexts.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes