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portada New Uses of Bourdieu in Film and Media Studies (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2016
Idioma
Inglés
N° páginas
182
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781785331671
N° edición
1

New Uses of Bourdieu in Film and Media Studies (en Inglés)

Libro Nuevo

$ 231.011

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "New Uses of Bourdieu in Film and Media Studies (en Inglés)"

Through his influential work on cultural capital and social mobility, the French sociologist Pierre Bourdieu has provided critical insights into the complex interactions of power, class, and culture in the modern era. Ubiquitous though Bourdieu's theories are, however, they have only intermittently been used to study some of the most important forms of cultural production today: cinema and new media. With topics ranging from film festivals and photography to constantly evolving mobile technologies, this collection demonstrates the enormous relevance that Bourdieu's key concepts hold for the field of media studies, deploying them as powerful tools of analysis and forging new avenues of inquiry in the process.

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