Feria del libro importado hasta con 40% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Nancy Fraser and Participatory Parity: Reframing Social Justice in South African Higher Education (Routledge Research in Education Policy and Politics) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Autor
Idioma
Inglés
N° páginas
172
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780367151539
N° edición
1

Nancy Fraser and Participatory Parity: Reframing Social Justice in South African Higher Education (Routledge Research in Education Policy and Politics) (en Inglés)

Null (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Nancy Fraser and Participatory Parity: Reframing Social Justice in South African Higher Education (Routledge Research in Education Policy and Politics) (en Inglés) - Null

Libro Nuevo

$ 127.867

$ 213.111

Ahorras: $ 85.245

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 26 de Julio y el Martes 13 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Nancy Fraser and Participatory Parity: Reframing Social Justice in South African Higher Education (Routledge Research in Education Policy and Politics) (en Inglés)"

Nancy Fraser and Participatory Parity provides a philosophical framework based on the work of Nancy Fraser, examining how her ideas can be used to analyse contemporary issues in higher education and reimagine higher education practices. Providing a forum for considering Fraser's work in relation to participatory parity in higher education, the book shows how her political philosophy is relevant to higher education pedagogies, scholarship and practice.The recent student protests in South Africa in 2015 and 2016 has created an impetus to think about how to do things differently in higher education in response to economic, cultural and political inequities. This South African experience is aptly used as a prime example of rethinking issues of coloniality and social injustice in higher education. The contributors' use of Nancy Fraser's theories provides their analyses and reflections with a particularly sharp lens and clear focus. The book also puts her work into conversation with other contemporary writers on social justice and explores the resonances and differentiations of the various approaches.This book will be of great interest for academics, researchers and post-graduate students in the fields of social justice in education and educational policy.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes