Busca, encontrá y lee tu libro favorito en Buscalibre -10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Marketing Channel Strategy: An Omni-Channel Approach (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2019
Idioma
Inglés
N° páginas
374
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138593930
N° edición
0009

Marketing Channel Strategy: An Omni-Channel Approach (en Inglés)

Louis W. Stern (Autor) · Robert W. Palmatier (Autor) · Eugene Sivadas (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Marketing Channel Strategy: An Omni-Channel Approach (en Inglés) - Palmatier, Robert W. ; Sivadas, Eugene ; Stern, Louis W.

Libro Nuevo

$ 262.289

$ 327.861

Ahorras: $ 65.572

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Jueves 04 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Marketing Channel Strategy: An Omni-Channel Approach (en Inglés)"

Marketing Channel Strategy: An Omni-Channel Approach is the first book on the market to offer a completely unique, updated approach to channel marketing. Palmatier and Sivadas have adapted this classic text for the modern marketing reality by building a model that shows students how to engage customers across multiple marketing channels simultaneously and seamlessly.The omni-channel is different from the multi-channel. It recognizes not only that customers access goods and services in multiple ways, but also that they are likely doing this at the same time; comparing prices on multiple websites, and seamlessly switching between mobile and desktop devices. With the strong theoretical foundation that users have come to expect, the book also offers lots of practical exercises and applications to help students understand how to design and implement omni-channel strategies in reality.Advanced undergraduate and graduate students in marketing channels, distribution channels, B2B marketing, and retailing classes will enjoy acquiring the most cutting-edge marketing skills from this book.A full set of PowerPoint slides accompany this new edition, to support instructors.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes