Las preventas y novedades mas esperadas del año hasta 10% + envio gratis a partir de $50.000  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Language Development in Schools for Children With Severe Learning Difficulties (Routledge Library Editions: Special Educational Needs) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
198
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138587656
N° edición
1

Language Development in Schools for Children With Severe Learning Difficulties (Routledge Library Editions: Special Educational Needs) (en Inglés)

John Harris (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Language Development in Schools for Children With Severe Learning Difficulties (Routledge Library Editions: Special Educational Needs) (en Inglés) - John Harris

Libro Nuevo

$ 125.472

$ 156.840

Ahorras: $ 31.368

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 11 de Julio y el Lunes 29 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Language Development in Schools for Children With Severe Learning Difficulties (Routledge Library Editions: Special Educational Needs) (en Inglés)"

First published in 1988. Language is an important developmental ability which facilitates communication both at home and at school. It is also the foundation of many of a child's learning experiences in school. A certain level of language is often a pre-requisite both for success in particular curriculum areas and for the ability to conceptualise generally. Language developing is thus a major concern for those who work with mentally handicapped children and it has come to be regarded as one of the main objectives within the special school curriculum. This book is concerned with the opportunities for language learning which special schools make available for severely mentally handicapped children. It describes how special schools seek to meet the very diverse needs of their pupils and provides a discussion of the success of contemporary approaches to encouraging language development. The author makes a number of constructive criticisms and suggestions for improving practice which should interest anyone whose work involves teaching children with severe learning difficulties.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes