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portada Japan's new Economy @ Continuity and Change in the Twenty-First Century ' (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2001
Idioma
Inglés
N° páginas
344
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
0199241732
ISBN13
9780199241736
N° edición
1

Japan's new Economy @ Continuity and Change in the Twenty-First Century ' (en Inglés)

Magnmus Blomstrom (Autor) · Oup Oxford · Tapa Blanda

Japan's new Economy @ Continuity and Change in the Twenty-First Century ' (en Inglés) - Magnmus Blomstrom

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Japan's new Economy @ Continuity and Change in the Twenty-First Century ' (en Inglés)"

This volume fills an important gap in the existing economic literature. While much has been written about Japan's pre-1990s institutions and economic performance, this text is unique in its forward-looking orientation - trying to understand not only the institutional and structural changes that have already reshaped Japan in the 1990s, but to identify the critical trends and institutional changes that will mould Japan's new economy over the next decade.

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