Tenes 15% dcto usando el código dFELIZDIAPAPA - Válido del 10 al 16 de Junio, Aplica   Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Instilling Diversity and Social Inclusion Practices in Teacher Education and Curriculum Development (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
280
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 1.8 cm
Peso
0.94 kg.
ISBN13
9781668448120

Instilling Diversity and Social Inclusion Practices in Teacher Education and Curriculum Development (en Inglés)

Alegre De La Rosa, Olga María ; Villar Angulo, Luis Miguel (Autor) · IGI Global · Tapa Dura

Instilling Diversity and Social Inclusion Practices in Teacher Education and Curriculum Development (en Inglés) - Alegre de la Rosa, Olga María ; Villar Angulo, Luis Miguel

Libro Nuevo

$ 419.951

$ 442.053

Ahorras: $ 22.103

5% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 12 de Agosto y el Lunes 26 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Instilling Diversity and Social Inclusion Practices in Teacher Education and Curriculum Development (en Inglés)"

There has recently been a societal push to better achieve equity for all, with many bringing to light the bias, racism, and discrimination that many factions face on a daily basis. Naturally, integrating diversity and social inclusion thoughts into the classroom is one of the best ways to start changing the mindset of society and promoting more inclusive practices in the next generations. Therefore, diversity and social inclusion have become common approaches in the planning and management of primary, secondary, and higher education schools in many international contexts. However, there are certainly challenges that must be overcome in developing these new practices and their implementation within teacher curriculum. Instilling Diversity and Social Inclusion Practices in Teacher Education and Curriculum Development provides an analysis of educational inclusion practices and identifies university students' voices on diversity and social inclusion. It further assesses teacher performance in an international online training context and promotes a model of curriculum development on diversity and social inclusion. Covering topics such as culturally competent teachers, student academic achievement, and attitudes towards diversity, this premier reference source is an excellent resource for teacher educators, pre-service teachers, administrators and educators of both K-12 and higher education, social workers, researchers, and academicians.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes