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portada Identity and Ideology in Digital Food Discourse: Social Media Interactions Across Cultural Contexts (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
280
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.5 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN13
9781350189249

Identity and Ideology in Digital Food Discourse: Social Media Interactions Across Cultural Contexts (en Inglés)

Tovares, Alla ; Gordon, Cynthia (Autor) · Bloomsbury Publishing PLC · Tapa Blanda

Identity and Ideology in Digital Food Discourse: Social Media Interactions Across Cultural Contexts (en Inglés) - Tovares, Alla ; Gordon, Cynthia

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Identity and Ideology in Digital Food Discourse: Social Media Interactions Across Cultural Contexts (en Inglés)"

Exploring food-related interactions in various digital and cultural contexts, this book demonstrates how food as a discursive resource can be mobilized to accomplish actions of social, cultural, and political consequence. The chapters reveal how social media users employ language, images, and videos to construct identities and ideologies that both encompass and transcend food. Drawing on various discourse analytic frameworks to digital communication, contributors examine interactions across Facebook, Twitter, YouTube, and Instagram. From the multimodal discourse of a Korean livestreaming online eating show, to food activism in an English blogging community and discussions of a food-related controversy on Omani Twitter, this book shows how language and multimodal resources serve not only to communicate about food, but also as a means of accomplishing key aspects of everyday social life.

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El libro está escrito en Inglés.
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