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portada human-computer interaction. ambient, ubiquitous and intelligent interaction (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
818
ISBN
364202579X
ISBN13
9783642025792

human-computer interaction. ambient, ubiquitous and intelligent interaction (en Inglés)

Libro Nuevo

$ 229.312

  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 24 de Junio y el Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "human-computer interaction. ambient, ubiquitous and intelligent interaction (en Inglés)"

this four-volume set lncs 5610-5613 constitutes the refereed proceedings of the 13th international conference on human-computer interaction, hcii 2009, held in san diego, ca, usa in july 2009, jointly with 8 other thematically similar conferences. the revised papers presented were carefully reviewed and selected from numerous submissions. the papers accepted for presentation thoroughly cover the entire field of human-computer interaction, addressing major advances in knowledge and effective use of computers in a variety of application areas. the papers of this first volume are organized in topical sections on mobile interaction; in-vehicle interaction and environment navigation; agents, avatars and personalization; ambient interaction; affect, emotion and engagement, smart and wearable materials and devices.

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